Ons verhaal
P-Direkt is in 2007 ontstaan uit de behoefte aan één organisatie die zorgt voor de totale personeels- en salarisadministratie van het Rijk. Door P-Direkt hoeven ambtenaren zich geen zorgen te maken over iets – oh zo belangrijks – als hun salaris en andere HR-gerelateerde zaken. Zo maken wij het mogelijk dat mensen die voor het Rijk werken zich kunnen richten op hun eigen belangrijke taken. Op die manier werken wij voor het publiek belang en dragen we bij aan het beter maken van ons land. Ons doel: onze klanten kunnen erop vertrouwen dat zaken bij ons op orde zijn en gebruikers kunnen gemakkelijk zelf hun verzoeken inregelen. En áls ze ons nodig hebben, zijn wij bereikbaar en kunnen onze professionals direct helpen. Op ons kunnen ze rekenen!
Sinds 1 januari 2023 valt P-Direkt onder Organisatie en Personeel Rijk (O&P Rijk). Met ruim 2000 medewerkers zet O&P Rijk zich in voor alle 140.000 rijksambtenaren. Vanuit 8 merken bieden we een breed palet aan diensten op het terrein van organisatie en personeel. Deze 8 merken vallen onder O&P Rijk:
- O&P Rijk | Binnenwerk
- O&P Rijk | Advocaten en Adviseurs Arbeidsrecht
- O&P Rijk |Organisatie-inrichting
- O&P Rijk | Bedrijfszorg
- O&P Rijk | Arbeidsmarkt
- O&P Rijk | Inclusiviteit
- O&P Rijk | Loopbaan- en Talentontwikkeling
- O&P Rijk | P-Direkt