Servicemanagement bij het Rijksvastgoedbedrijf staat op een kantelpunt. Want we zetten de stap van dagelijks beheer naar tactische en regie. En jij geeft daar als servicemanager vorm aan door samen te bouwen aan het team. Een uitdagende rol waarin je de IV-dienstverlening achter duizenden rijksgebouwen naar een hoger niveau tilt. Je bewaakt de kwaliteit, stuurt leveranciers aan en vertaalt knelpunten naar verbeteringen. Zo bouw je mee aan de toekomst van onze digitale dienstverlening.
Als servicemanager sta jij midden in het speelveld van de sectie IV-services. Tussen de organisatie, de IV-teams en leveranciers, zoals SSC-ICT. En elke werkdag vraagt weer iets anders van je. Op het ene moment bespreek je een terugkerende storing met de servicedesk. En op een ander moment zit je bijvoorbeeld aan tafel met een leverancier om de dienstverlening te bespreken. Tussendoor duik je in rapportages en cijfers om patronen te herkennen. Daarbij bekijk je steeds of de geleverde diensten passen bij wat de organisatie nodig heeft. Waar dat niet klopt, kom jij in actie. Je vertaalt signalen van de werkvloer naar concrete verbeteracties en pakt knelpunten aan vóórdat ze uitgroeien. Concreet pak je deze taken op:
- bewaken van SLA's en KPI's en leveranciers aanspreken op afspraken
- voorbereiden en begeleiden van service reviews met leveranciers en collega's
- signaleren van terugkerende knelpunten en verbetervoorstellen opstellen
- bijdragen aan de verdere opbouw en professionalisering van Service Level Management
Nieuwsgierig geworden naar de functie, maar wil je inhoudelijk nog wat meer informatie over deze functie? Bel of app Eya Wubben, Sectiehoofd I-services via 06 27 09 80 69.
Wil je meer weten over werken bij het Rijksvastgoedbedrijf? Bekijk dan ook onze pagina Digitalisering bij het RVB Hier ontdek je meer over hoe het er bij ons aan toe gaat, de verschillende werkgebieden, disciplines en rollen, verteld door onze echte collega's.